by Nur Anis Suhaimi

November 4, 2010

BM Tak Pass!

Saya ada seorang adik.

Nama dia Alya.

Ni gambar dia masa kitorang hike Bukit Jambul.

Tempat kejadian itu.

Ada hati nak ambik title model gua!





Kejadian ape?

Alya     :     Eeeii sronok la kat atas ni. Macam taknak turun je!

Aku      :     Elehhh... iye2 je. Tadi dia yang TERCUNGAP - CUNGAP sangat masa hike.

Alya     :     Ha? Ape pulak tercungap - cungap... TERPINGA - PINGA la. Sikit je! Hehehe.

Aku      :     Ape pulak terpinga - pinga. Tercungap - cungap la. Ape la punya BM.

Alya     :     Eh ye ek? Laa... patotla Lia salah soalan PMR aritu. Ayah dah tanda paper tu.

Aku      :     Uik? Ape yang salah?

Alya     :      Soalan tu: "Aminah ___________ apabila rakannya menegurnya sedang membaca novel." Jawapan dia 'tercungap - cungap' la Lia letak. Ooo patotla ayah tanda salah...


"Aminah TERCUNGAP - CUNGAP apabila rakannya menegurnya sedang membaca novel."

Ape kejadahnye kau ni Alya???

8 comments:

Cik Elle said...

sumpah lawak :D

^^

CHIPS said...

bukan alya ckp tepinga-pinga ke??

p/s:gmba ni dlm blog gua...kalo saman kompom gua menang

a.for.anis. said...

terkial2 la malaun... kalo terpinga2 dah btol la jwpn dia..

mmg ni gambo blog ko, aku ambik mase ko g kencing td...

cik paten said...

aku tercungap cungap membaca nota medical nursing malam tadi tapi alhamdullillah sume soklan aku bleh jawab hahahahhaha!

CHIPS said...

xde2..tepinga2..

Alya : Ha? Ape pulak tercungap -cungap... TERPINGA-PINGA la...Sikit je! Hehehe.

GUA INGT LAGI LU CERITA TERPINGA-PINGA...ADI A.K.A MAT PON CKP MCM AKU...

a.for.anis. said...

ok alya pon ckp terpinga - pinga so aku pon dgn tercungap - cungap edit!

-pRincEsS iN dIstReSs- said...

alya comel sgt!!

:: alya suhaimi :: said...

hahaahaha
pujian kak dalwin membuat alya smakin terpinga-pinga
hehe