by Nur Anis Suhaimi

November 3, 2010

Prologue

Here I am, starting a new blog again :D


Kenapa nak blog?


1.   Azleaziyatulazhar @ Chip tiba2 active blog. Blog2 dia ada plak yang macam dimintak2 je untuk dikomen.
2.   Banyak sebenarnye yang bermain kat benak. Bila dah main kat benak, dia nak main kat fesbuk pulak. Tapi fesbuk tak bleh tulis panjang2.
3.   Aku sedar yang aku dah tak boleh menulis dengar lancar especially dalam English. Ok let's  give it a try! 


           
      "I realise I falter every time I write in English."

Btol tak? Seriously aku sendiri akan ambik masa yang lama untuk menulis sebab aku akan digest dulu sama ada apa yang aku tulis gramatically and semantically betol atau tak.


Punca???


Memang aku buat majoring in English, tapi dalam sehari 4 patah je English aku@ kitorang guna.


          "Yes"                 "No"                  "Thank You"




Ye, bahaya. Tau takpe.


So I hope by writing here, I can get my fingers used to writing again. Nak jadi cikgu dah oiii... :S

2 comments:

-pRincEsS iN dIstReSs- said...

You are NOR Anis, not NUR Anis!
Anyway, welcome. Hope ur not gonna leave blogging this time!

CHIPS said...

kah3..kalo gua jadi menteri pon lu mesti vote punya...